(CEFR: A1-A2)
Σε αυτό το στάδιο η εκμάθηση ξένης γλώσσας αποκτά άλλη διάσταση ανάλογα με τις ανάγκες, τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του κάθε παιδιού. Με τη βοήθεια Διαδραστικού πίνακα και πάλι οι μαθητές γνωρίζουν βιωματικά την ξένη γλώσσα μέσα από ένα πλάνο σπουδών που εκτός από τον παραδοσιακό τρόπο βασίζεται σε διάφορες άλλες δραστηριότητες με στόχο την ανάπτυξη και των 4 βασικών δεξιοτήτων – Ανάγνωση, Γραφή, Ομιλία και Ακουστική δεξιότητα. Ενα σημαντικό μέρος του μαθηματος καταλαμβάνεται από δεξιότητες κατανόησης, σκέψης και παραγωγής γραπτού λόγου. Η διερεύνηση στοιχείων άλλων πολιτισμών καθώς και η χρήση της ξένης γλώσσας ως γέφυρας μεταξύ λαών και πολιτισμών, διευκολύνεται με τη χρήση της τεχνολογίας και την ηλεκτρονική επικοινωνία μέσω του διαδικτύου. Σκοπός μας και πάλι, είναι να παρέχουμε στα παιδιά όλες τις ευκαιρίες για ολοκληρωμένη μαθηση που να ενθαρρύνει το παιδί να χρησιμοποιεί σωστά την ξένη γλώσσα. Επίσης, σκοπός του προγράμματος είναι να προνοήσει για μια ενιαία και κοινή προσεγγίση διδασκάλίας και εκμάθησης της Αγγλικής με τη Μέση Εκπαίδευση έτσι ώστε να υπάρχει μια ομαλή συνέχεια από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Το Πρόγραμμα σπουδών αναπτύχθηκε βάση τα επίπεδα γλωσσικής επάρκειας που προτείνονται στο Κοινό Ευρωπαικό Πλάισιο Αναφοράς (ΚΕΠΑ – CEFR). Επίσης, τα προγράμματα γίνονται μέσω της προσέγγισης CLIL – Συνδυασμένη εκμάθηση γλώσσας και Περιεχομένου- μία εφαρμογή ευρέως διαδεδομένη στην Ευρώπη όσον αφορά την εκμάθηση ξένων γλωσσών.